4 věci, které jsme si odnesli z mezinárodní konference SEO Vibes v Polsku

SEO VIbes mezinárodní konference v Polsku
Další ročník SEO Vibes pořádaný WhitePressem se tentokrát odehrál v Polsku, konkrétně v malebném horském prostředí polských Tater. A agentura Viktory byla poprvé u toho! Ze dvou dnů bohatých na skvělé přednášky a semináře jsme si odnesli čtyři věci, o které bychom se s vámi chtěli podělit. Tak pojďme rovnou na to.

1. Organická návštěvnost není jedinou cílovou metrikou

Pokud je váš segment dostatečně široký (například elektro), určitě víte, kolik klíčových slov je potřeba pokrýt. Není však cílem pokrýt co nejdříve úplně všechna klíčová slova, jako spíše se zaměřit primárně na segmenty, ze kterých získáváte nejvíce konverzí.
To platí hlavně pro projekty s nízkými měsíčními rozpočty, jak ve své přednášce uváděla Liraz Postan z BrainZ Digital. Můžete se zaměřit na klíčová slova s nižší měsíční návštěvností, ale vyšší hodnotou pro vaše podnikání. Tímto způsobem lépe zacílíte na své publikum a zvýšíte pravděpodobnost, že návštěvníci, kteří přijdou na vaše stránky, produkt zakoupí. Dále je důležité prioritizovat seznam činností od těch nejdůležitějších, bez kterých se správa SEO neobejde.

2. Dobrá SEO strategie je zaměřena na zákazníka už na prvním místě

SEO strategie by se měla zaměřit na vytváření unikátního obsahu, který řeší potřeby zákazníka, jenž vyhledává váš produkt. Jak vysvětlovala Heather Physioc z VML, je důležité znát personu zákazníka a přizpůsobit tomu obsah na webu. Dodala, že SEO specialista nebude v budoucnu optimalizovat obsah jen pro Google, ale také pro další vyhledávače, jako je YouTube, Amazon, Instagram nebo TikTok.

3. Používání AI nástrojů pomocí kvalitních promptů vede k lepším výsledkům

Koray Tugberk Gübür ukázal sadu promptů (jinými slovy pokynů či vstupů), které používá ke každodenní práci pro své klienty. Jeho práce v podstatě spočívá v tom, že veškeré SEO techniky si zakládá na datech a provádí skrz automatizaci pomocí AI technologií. Pro dobré výsledky je však potřeba mít přednastavenou sadu promptů, aby se maximalizoval přirozený výstup a minimalizoval umělý nádech odpovědí, které známe z výsledků ChatGPT. Důležitá je také sémantika mezi slovy a vyhýbání se výplňovým slovům či vzorům, které algoritmy Google určitě odhalí.

4. Reakční doba v budování linkbuildingu na současné dění je rozhodující

Reaktivní PR linkbuilding je forma budování zpětných odkazů na základě současného dění. Asi byste se divili, ale mezi největší linkbuildery světa patří například Elon Musk, jak popisoval Fery Kaszoni ze Search Inteligence. Pokud Elon něco zveřejní na sociálních sítích, ihned na něj začnou reagovat stovky dalších uživatelů a webů. Pro reaktivní linkbuilding je nutné také sledovat důležité události v kalendáři, jako jsou Vánoce, Velikonoce, nebo Black Friday.
Jak vidíte, svět online marketingu se neustále posouvá kupředu a je potřeba sledovat nejnovější trendy. Rádi se ujmeme SEO správy vašeho webu a vše podstatné pohlídáme za vás. Neváhejte se nám ozvat.

Ondřej Lamcha

SEO team Leader
viktory logo

Máte zájem o spolupráci? Rádi byste u nás pracovali? Pojďme zajít na společný oběd či kávu.
Nebo si rezervujte termín na nezávaznou online konzultaci.

Kontakt

  • Viktory digital s.r.o.

  • Vršovická 817/5, 101 00 Praha

  • IČ: 17532256

  • DIČ: CZ17532256

  • Jsme plátci DPH


© 2023 Viktory digital s.r.o.  Všechna práva vyhrazena