E-mail marketing

E-mail marketing je ideálním nástrojem v případě, že chcete své klienty oslovit napřímo. Svůj obsah můžete navíc personalizovat a přizpůsobit podle toho, jak se vaši klienti chovají na vašich stránkách. Díky tomu má e-mail marketing vyšší konverzní poměr než například PPC kampaně a zároveň dobře funguje i k budování brandu a zvyšování povědomí o značce.

Proč využívat e-mail marketing?

E-mail marketing je ideální pomůckou k zasílání užitečných informací vašim klientům, které je mohou popostrčit k dalšímu nákupu. Za pomocí dat můžete pro příjemce vytvářet newslettery šité na míru nebo nastavit automatizace, které mohou vést ke konverzi a zároveň přispívat k budování dlouhodobého vztahu. E-mailové automatizace navíc pracují za vás, čímž šetříte čas.

Nezávazně poptat e-mail marketing

Jaké jsou benefity e-mail marketingu?

  • Tvorba personalizovaného obsahu: Do e-mailu můžete přidat oslovení, doporučené produkty na základě historie nákupů nebo jiný obsah určený např. pro dámy a pro pány.
  • Úspora času: Za pomocí automatizací můžete nastavit workflows, které budou posílat zprávy na základě chování zákazníků na webu.
  • Zpětná vazba: Prostřednictvím e-mailových kampaní můžete zasílat průzkumy spokojenosti zákazníků a získávat tak jejich zpětnou vazbu.
  • Databáze je pouze vaše: Váš e-mail list vám nikdo nemůže vzít a jste to pouze vy, kdo se o něj může starat a kdo může ovlivnit jeho aktivitu.
  • Komunikace s klienty: Když má vaše publikum pocit, že s vámi může mluvit, je pravděpodobnější, že bude vaší značce věrné.

Ecomail – ideální volba pro e-shop na Shoptetu

V rámci e-mail marketingu nejčastěji pracujeme s platformou Ecomail. Ecomail je česká platforma, která je speciálně navržena pro potřeby e-mail marketingu a skvěle funguje právě s e-shopy, které jsou postaveny na Shoptetu. S tímto nástrojem můžete snadno segmentovat vaši databázi, vytvářet dynamický a personalizovaný obsah a nastavit automatizace pro zvýšení vašich prodejů. Výhody Ecomailu zahrnují nízkou cenu oproti jiným řešením, jednoduché a intuitivní uživatelské rozhraní a skvělou uživatelskou podporu, která vám pomůže dosáhnout těch nejlepších výsledků.

Jak na automatizace v e-mail marketingu?

Automatizace jsou skvělou možností, jak může váš e-mail marketing pracovat za vás. Podle zaměření vaší firmy vám pomůžeme nastavit automatizace tak, aby cílily na to správné publikum, měly poutavý obsah a jednoduše fungovaly.

Jaké automatizace nejčastěji nastavujeme?

  • Uvítací automatizace: Uvítací automatizace zasílá novým zákazníkům úvodní e-mail, ve kterém jim poskytne základní informace o vaší značce a nabídce. Tento e-mail je klíčový pro vytvoření prvního pozitivního dojmu.
  • Opuštěný košík: Tato automatizace připomíná zákazníkům, že opustili nákupní košík bez dokončení objednávky, a motivuje je k návratu a dokončení nákupu.
  • Výročí nákupu: Posílejte vašim zákazníkům e-maily k výročí jejich prvního nákupu, čímž posílíte loajalitu a připomenete jim, že si jich vážíte. Tato automatizace často obsahuje exkluzivní nabídky nebo slevy jako poděkování.
  • Narozeninová/svátková automatizace: Narozeninová nebo svátková automatizace zasílá zákazníkům personalizované přání k jejich narozeninám nebo svátku a může být doplněna speciální slevou nebo dárkem.
  • Upsell/cross-sell: Navrhněte zákazníkům další produkty z konkrétní produktové řady nebo jim představte i vaši další nabídku na základě jejich předchozích transakcí. Tím můžete zvýšit průměrnou hodnotu objednávky a celkový prodej.
  • Reaktivační automatizace: Reaktivační automatizace cílí na zákazníky, kteří dlouho neprojevili zájem o vaši nabídku, a motivuje je k návratu pomocí speciálních nabídek nebo připomínek, aby se znovu zapojili a nakupovali.

Na čem můžeme spolupracovat?

Audit e-mail marketingu

Nedosahujete v e-mail marketingu výsledků, které jste si představovali? Podíváme se na to, jak svá data sbíráte, jak s nimi pracujete, jak vaše šablony vypadají a kdy a na koho své e-maily posíláte. Náš tým odhalí příčiny a navrhne doporučení, která celý proces zefektivní.

Strategie e-mail marketingu

Bez strategie v e-mail marketingu budete pouze bezhlavě posílat tzv. „všechno na všechny” bez jasného cíle. Postaráme se o tvorbu strategie a obsahového plánu, díky čemuž bude váš e-mail marketing dávat smysl. Nejdříve uděláme analýzu současného stavu a nadefinujeme si cílovou skupinu, zaměříme se na nákupní cyklus zákazníků, stanovíme si cíle a navrhneme jasné kroky.

Správa e-mail marketingu

Nastavíme vám potřebné automatizace a na základě dat a segmentací budeme pravidelně posílat newslettery šité na míru vašim klientům. Vše budeme A/B testovat a pravidelně vyhodnocovat. Nebojíme se také implementovat novinky na trhu. Nemusíte se proto bát, že by vaše newslettery byly zastaralé. Správa databáze a pravidelný reporting je samozřejmostí.

Školení, konzultace a pomoc s výběrem správného nástroje

Chcete si váš e-mail marketing spravovat sami, ale zasekli jste se v nějakém konkrétním bodu? Ozvěte se. Rádi se s vámi potkáme na jednorázové konzultaci, kde vám naši experti poradí. Pokud máte bodů víc a rádi byste se následně o svůj e-mailing starali sami, můžeme pro vás připravit školení, na kterém vás zasvětíme do tajů e-mail marketingu. Nejste si jisti, který e-mailingový nástroj používat? Probereme s vámi vaše požadavky a doporučíme vám ten pravý nástroj. Zároveň se společně můžeme podívat na vaši strategii e-mail marketingu a vymyslet, jak z něj vytěžit maximum.

O výsledcích jen
nemluvíme, máme je!

Za naší prací stojí velmi dobré výsledky, které jsou odrazem našeho know-how, zkušeného týmu a vysoké odbornosti. Podívejte se sami jakých výsledků jsme dosáhli v případových studiích, které jsme pro vás připravili.

Spolupracujeme s agenturou Viktory od roku 2020. Společně jsme zvýšili obrat eshopu téměř na čtyřnásobek, překonávajíc naše očekávání. Pro letošní sezonu plánujeme dvouciferný růst.

Spolupráce s agenturou Viktory je pro naši společnost velkým přínosem od samého začátku, kdy pro nás připravili komplexní konkurenční analýzu, která se opírala o výpočet CLV.

PPC a SEO specialisté, nám pomáhají již 3 roky. Díky jejich úsilí se nám podařilo zlepšit naše výsledky vyhledávání a optimalizovat naše reklamní kampaně tak, že návštěvníci našich webových stránek jsou relevantní a kvalitní. Komunikace s celým týmem je vynikající.

Certifikáty a partneři

Tipy & triky pro efektivní
marketing nejen pro profíky

Naši specialisti pro vás pravidelně připravují smysluplný obsah plný užitečných rad, tipů a triků nejen pro marketéry

Potřebujete průvodce marketingem?

Nenecháme vás ve štychu. Váš úspěch je naše vizitka a na dobrém jménu si zakládáme. Řekněte nám, jaké jsou vaše ambice a my vymyslíme, jak je naplnit!

O JAKOU SLUŽBU MÁTE ZÁJEM?

    viktory logo

    Máte zájem o spolupráci? Rádi byste u nás pracovali? Pojďme zajít na společný oběd či kávu.
    Nebo si rezervujte termín na nezávaznou online konzultaci.

    Kontakt

    • Viktory digital s.r.o.

    • Vršovická 817/5, 101 00 Praha

    • IČ: 17532256

    • DIČ: CZ17532256

    • Jsme plátci DPH


    © 2023 Viktory digital s.r.o.  Všechna práva vyhrazena