TLAMA Games

Optimalizace kampaní na sociálních sítích

+58 % Meziroční růst tržeb
+51 % Nárůst počtu nákupů
E-shop
S agenturou Viktory spolupracuji už řadu let a musím říct, že málokdy narazíte na tým, který by měl tak konzistentní výkonnost a přitom neztrácel chuť inovovat.

Výsledky pravidelně překonávají stanovené cíle a i po letech spolupráce máme stále kam růst. Cením si, že kampaně neustále posouvají dopředu – testují nové formáty, hledají cesty, jak výkon ještě zlepšit, a přicházejí s návrhy, které mají reálný dopad na byznys. Navíc mám díky nim jistotu, že moje rozpočty jsou investovány smysluplně a pod dohledem lidí, kteří rozumí nejen reklamním systémům, ale i širšímu kontextu podnikání. Komunikace je rychlá, vstřícná a proaktivní – Viktory se zajímají o změny u nás ve firmě, zároveň mě průběžně informují o důležitých novinkách z Google Ads, Skliku nebo Meta kampaní, které by mohly ovlivnit naše výsledky. Velký benefit vidím i v tom, že rozumí technickému pozadí mých systémů – včetně CRM –, kde dokážou nejen poradit, ale v případě potřeby i přímo navrhnout nebo provést úpravy. Právě tenhle přesah dělá ze spolupráce s Viktory opravdového partnera, ne jen externí agenturu.

Miroslav Tlamicha Linkedin

+ 58 %Meziroční růst tržeb
-43 %Pokles PNO (z 9,14 % na 6,4%)
+51 %Nárůst počtu nákupů

Popis výchozí situace

Na začátku spolupráce měla firma Tlama Games na sociálních sítích minimální aktivitu. Propagace byla zaměřena na posty a příspěvky, ale reklama na prodej produktů byla naprosto chybějící. Zpočátku se firma spoléhala na přirozený dosah a nezaměřovala se na performance kampaně. Výsledky byly slabé a jasně chyběla efektivní práce s výkonnostními metrikami. Naším cílem bylo vytvořit komplexní marketingovou strategii s důrazem na ziskovost a růst prodejů.

Popis řešení a realizace

V rámci tří let spolupráce se nám podařilo vybudovat komplexní strukturu kampaní a nastavit správné měření a vyhodnocování dat. Nejprve jsme nastavili Facebook Pixel a důrazně se zaměřili na optimalizaci výkonu a ziskovost. Spolupráce s klientem byla velmi intenzivní, komunikace probíhala pravidelně, a to jak při brainstormingu, tak při reportingových schůzkách. Vybudovali jsme robustní partnerský vztah, což nám umožnilo efektivně optimalizovat kampaně a dosáhnout dlouhodobých výsledků.

Ve spolupráci jsme se zaměřili na několik klíčových aspektů:

Rozšíření struktury kampaní

Začali jsme segmentovat kampaně podle různých cílových skupin a zvyšovat počet formátů kampaní, aby byla strategie komplexní a flexibilní.

Akviziční kampaně

Spustili jsme dynamické a statické kampaně na získání nových zákazníků, které se zaměřovaly na široké publikum zájemců o deskové hry.

Krátkodobé kampaně

Kampaň zaměřená na novinky a předprodeje se stala pravidelnou součástí strategie. Tyto kampaně podpořily prodeje a umožnily cílení na konkrétní časové okno.

Video marketing

Začali jsme využívat videa pro akviziční kampaně a remarketing, což vedlo k pozitivním výsledkům a k nárůstu zapojení.

Remarketing

Na základě nasbíraných dat jsme vytvořili efektivní remarketingové kampaně, které nám pomohly zvýšit konverze a udržet zákazníky ve fóru pro opětovné nákupy.


O klientovi

TLAMA Games, jeden z největších prodejců deskových her, se rozhodl zaměřit svou marketingovou strategii na sociální sítě, aby zvýšil povědomí o své značce a dosáhl lepších výsledků na svém e-shopu. Společnost nabízí široký sortiment her od strategických po párty hry a vlastní produkci, a to nejen prostřednictvím svého e-shopu, ale také prodejnou s hernou a showroomem. Spolupracujeme s nimi od roku 2020, kdy jsme se zaměřili na zlepšení výkonu jejich kampaní na sociálních sítích, přičemž hlavním cílem bylo nejen zvýšení tržeb, ale i budování dlouhodobé brand awareness.

Výsledky

Díky zlepšené strategii na sociálních sítích a optimalizaci PPC kampaní jsme dosáhli v roce 2023 následujících výsledků:

01
Meziroční růst tržeb o 58 %
02
Nárůst počtu nákupů o 51 %
03
Pokles PNO o 43 %(z 9,14 % na 6,4 %)
04
ROAS (návratnost investice do reklamy) výrazně vzrostl
05
Nárůst CTR o 10 % (míra prokliku), což vedlo k lepší efektivitě kampaní

 

V roce 2023 se investice do reklamy zvýšily o 10 %, ale tržby vzrostly o 58 % díky efektivnější optimalizaci kampaní a úspěšnému nasazení nových strategií.

„Výsledky pravidelně překonávají stanovené cíle a i po letech spolupráce máme stále kam růst. “
- Miroslav Tlamicha

Co jsme udělali jinak?

Na rozdíl od většiny kampaní jsme se zaměřili na rozšíření struktury a více segmentovali kampaně. V případě Tlama Games se nám osvědčilo, že jsme nezůstali pouze u automatizovaných a dynamických kampaní, ale zahrnuli jsme i statické kampaně. To nám umožnilo lépe cílit na širší publikum, které se nezaměřovalo pouze na generování prodeje, ale i na budování dlouhodobých vztahů s novými zákazníky.

Prospectingové akviziční kampaně zaměřené na zájemce o deskové hry přinesly nárůst tržeb o 198 % a remarketing měl pozitivní dopad na konverze s výrazným zlepšením ROAS.

 

Závěrem

Tato případová studie potvrzuje, že Performance Max kampaně mohou přinést skvělé výsledky díky správnému nastavení a odborné optimalizaci.

 

 

 

 

Vyřešíme i váš problém

Vaše reklamy nefungují, jak by měly? Máte pocit, že investujete do marketingu, ale výsledky nejsou podle očekávání? Nebo možná jen nevíte, kde začít? Pomůžeme vám identifikovat slabá místa a navrhneme konkrétní kroky, jak marketing nastavit tak, aby přinášel skutečné výsledky. Domluvte si s námi konzultaci zdarma a zjistěte, jak můžeme váš byznys posunout dál.

Spojte se s námi
Ing. Viktor Kolář
Ing. Viktor Kolář +420 777 298 338 kolar@viktory.cz
Nabízíme vám 1 hodinu našeho času zdarma, během které:  
  • spolu probereme vaše marketingové plány
  • odhalíme příležitosti k dlouhodobému růstu
  • vám dáme konkrétní tipy a doporučení
  • si vyzkoušíme, jak by se nám spolupracovalo
Viktory digital s.r.o., Vršovická 817/5, 101 00 Praha.
IČ: 17532256, DIČ: CZ17532256, jsme plátci DPH.
napište nám