Hledáme seniorního PPC specialistu, který má ambice stát se team leaderem
Jsi vášnivým odborníkem v oblasti PPC reklamy? A chceš se i nadále posouvat? V tom případě tě rádi přivítáme v našem týmu, kde obsadíš židli seniorního PPC specialisty.
V rámci této pozice tě čeká práce na tvorbě a realizaci strategií pro online reklamní kampaně i jejich správě na různých platformách, komunikace s klienty a pravidelné vyhodnocování učiněných kroků. Zároveň bude tvým úkolem vést a motivovat svůj tým k dosažení maximálního výkonu.
Tvou náplní práce bude:
- Vytváření a vedení online kampaní: Budeš mít na starosti plánování i tvorbu kampaní a vedení našich klientů.
- Strategické řízení: Od začátku spolupráce budeš mít pod sebou dva fulltime specialisty a několik externistů. Tvým úkolem bude je vést a správně motivovat.
- Rozvoj projektů: Očekáváme, že budeš neustále hledat nové možnosti pro rozvoj projektů, ať už pro stávající, nebo nové klienty.
- Spolupráce s ostatními odděleními: Na práci rozhodně nebudeš sám. Spolupráce s ostatními odděleními při tvorbě komplexních strategií bude tvým denním chlebem.
- Tvorba klientských reportů na míru: Budeš pravidelně tvořit reporty, které nejenže ukážou, čeho jsme dosáhli, ale i nadchnou naše klienty.
- Vyhodnocování úspěšnosti kampaní: Pomocí svého analytického oka budeš vyhodnocovat, jak úspěšné naše kampaně byly a co můžeme dělat lépe.
- Průběžná implementace novinek do klientských kampaní: Budeš neustále hledat nové techniky a strategie, které bychom mohli implementovat, abychom zůstali o krok před konkurencí.
- Vedení PPC týmu: Očekáváme, že postupně si převezmeš vedení našeho PPC oddělení a staneš se team leaderem. Budeš mít pod palcem všechny ostatní specialisty i jejich klientské portfolio.
Jak si nového PPC team leadera představujeme?
- V PPC se pohybuješ alespoň 5 let.
- Máš zkušenosti nebo předpoklady pro vedení týmu lidí.
- Velmi dobře znáš Google Ads, Sklik a Meta Ads, znalost LinkedIn Ads je výhodou.
- Vyznáš se v Google Analytics a Looker studiu.
- Orientuješ se v nástrojích, jako je Mergado, Google Merchant Center, Google Tag Manager (na PPC úrovni, netřeba analytické) a Google Ads Editor.
- Dokážeš logicky číst v datech a číslech. Oceníme také, pokud máš analytické myšlení.
- Dokážeš ochotně poradit kolegům a správně je motivovat.
- Dokážeš přijmout zodpovědnost za svěřené projekty.
- Hltáš novinky ve světě marketingu, máš chuť se neustále vzdělávat a nebojíš se výzev.
Co nabízíme na oplátku?
- Nadstandardní ohodnocení: Dobře odvedené práce si vážíme a tomu bude odpovídat i tvoje měsíční odměna.
- Flexibilitu: Chápeme, že každý z nás má své potřeby a závazky mimo pracovní dobu. Nabízíme flexibilní pracovní prostředí a možnost pracovat částečně na dálku, což umožňuje vyvážit práci a soukromý život.
- Inovativní prostředí: Viktory je inovativní pracoviště, kde máme prostor pro kreativitu a experimentování. Snažíme se vždy najít nové a účinné přístupy k online reklamě a marketingu.
- Týmového ducha: Vzájemně se respektujeme a věříme v sílu týmové spolupráce. Budeš mít příležitost pracovat s týmem talentovaných profesionálů, kteří jsou odhodláni dosáhnout společného cíle, ale rádi se s tebou sejdou i po práci.
- Růst a rozvoj: U nás se neustále učíme a rozvíjíme. Poskytujeme širokou škálu možností pro další vzdělávání a profesní růst, včetně školení, workshopů a podpory při získávání certifikací.
- Kvalitní zázemí: V týmu máme specialisty na vše, co byste pro svou práci potřebovali. Datové analytiky, copywritery, SEO specialisty i kodéry.
- Datum nástupu: Nastoupit můžeš na začátku června, po domluvě i dříve.
- Forma spolupráce: Na IČO.
Zaujali jsme tě? Tak na nic nečekej a pošli svůj životopis a stručný motivační dopis na e-mail jarolim@viktory.cz. Rádi se s tebou potkáme a popovídáme si u dobré kávy.