Skip to main content

Google Analytics

Google Analytics je nástroj pro analýzu návštěvnosti, chování uživatelů a dalších událostí na webových stránkách.

Proč využívat Google Analytics?

Google Analytics 4 (GA4) je nejnovější verze populárního analytického nástroje od společnosti Google. Přináší řadu nových funkcí a zlepšení, která posouvají analýzu dat na novou úroveň. GA4 je navržen tak, aby poskytoval hlubší porozumění chování uživatelů a umožnil lepší přizpůsobení marketingových kampaní.

Jaké jsou výhody GA4?

  • Event-based Tracking:
    Na rozdíl od předchozích verzí, GA4 se zaměřuje na sledování událostí, což umožňuje flexibilnější a podrobnější analýzu uživatelského chování.
  • Vylepšená segmentace uživatelů:
    GA4 nabízí pokročilé možnosti segmentace, které pomáhají lépe porozumět různým skupinám uživatelů a jejich chování na webu.
  • Prediktivní metriky:
    GA4 využívá strojové učení k vytváření prediktivních metrik, které mohou pomoci předvídat budoucí uživatelské chování.
  • Zlepšený reporting:
    Nový design reportů je intuitivnější a nabízí více přizpůsobení, což umožňuje snadnější analýzu dat a porozumění výsledkům.
  • Lepší integrace s Google Ads:
    GA4 poskytuje hlubší integraci s Google Ads, což umožňuje lepší sledování a optimalizaci reklamních kampaní.
  • BigQuery Integrace:
    GA4 nabízí bezplatnou integraci s BigQuery pro všechny uživatele, což umožňuje sofistikovanou analýzu velkých datových sad.

S čím vám můžeme pomoci:

  • Vytvoření a nastavení účtu:
    Nastavení začíná už při samotném zakládání účtu. Účet vám založíme a provedeme základní nastavení tak, aby vše fungovalo a odpovídalo vašemu businessu.
  • Nasazení měřící značky:
    Nasadíme měřící kód přes Google Tag manager nebo vám budeme k ruce při implementaci přímo do zdrojového kódu stránky
  • Konfigurace událostí a cílů:
    Nastavíme všechny standardní události vč. hlavní (tvn. Hard) konverze.
  • Školení:
    Poskytneme vám školení, ve kterém vás provedeme rozhraním GA4 dle vašich potřeb.

01

Jaký je rozdíl mezi GA3 a GA4?

Hlavním rozdílem mezi Google Analytics 3 (GA3) a GA4 je styl měření. GA3 měří z pohledu návštěvy a zobrazení stránek, zatímco GA4 se zaměřuje na sledování událostí a jejich parametrů. 

Z uživatelského pohledu se ale v zásadě tolik věcí nemění, vzhled GA4 je oproti GA3 jiný, ale metriky zůstávají stejné. 

Nicméně největší změnou je, že GA4 nabízí mnohem přesnější data díky pokročilým metodám umělé inteligence a strojového učení, které umožňují sledování uživatelů v celém ekosystému Google.

02

Co s tím dělat?

Pokud o svá data nechcete přijít, je potřeba si co nejdříve založit nové Google Analytics 4.

Jak ale začít měřit?
Prvně je potřeba zmínit, že Asistent nastavení GA4 umožňuje automatizovaný přechod z GA3 na GA4. Nicméně i sám Google důrazně doporučuje ruční migraci

Jak na ruční migraci? Od toho jsme tu my!
GA4 jsme nastavili desítkám malých i velkých klientů a víme o nich první poslední.

03

Proč se s nastavením obrátit právě na nás?

  • Součástí našeho týmu jsou 4 seniorní weboví analytici
  • Vše pro vás profesionálně nastavíme dle naší dlouholeté praxe. Pokud budete chtít provést nějaké změny, postaráme se o ně. 
  • Poskytneme vám školení, abyste vy i vaši kolegové uměli s novým rozhraním pracovat. Ukážeme vám, kde co najdete a k čemu jaká funkce slouží. 
  • Pomůžeme vám opravit nebo donastavit případné chybějící měření.

04

Jak bude naše spolupráce probíhat

  • Domluvíme se na úvodní schůzce, na které vám vysvětlíme postup spolupráce. 
  • V případě nestandardních požadavků s vámi probereme možná řešení.
  • Kompletně nastavíme webovou analytiku do Google Analytics 4
  • Domluvíme se na termínu online nebo offline školení, kde vám Google Analytics 4 představíme naučí vás s ním pracovat.

Co všechno vám v rámci této služby nastavíme a kolik to bude stát?

  • Kompletně nastavíme váš účet
    (nastavíme název, měnu, URL webu, časové pásmo a propojíme jej s Google Ads a Google My Business).

  • Nastavíme filtrace.
    Jedná se například o vyfiltrování platebních bran, interních IP adres atd.

  • Pokud to bude potřeba, upravíme (případně sjednotíme) zdroje.
  • Nasadíme veškeré měřící kódy
    přes Google Tag manager.
  • Nastavíme základní reporty v GA4.
    Pokud budete chtít, rádi vám také vytvoříme report přesně podle vašich představ.
    Pokročilý reporting vytváříme v Datastudiu.
  • Nastavíme veškeré eventy
    (například nákup, přidání do košíku, zobrazení produktu a další).

Klasické webové stránky

Základní nastavení | 6 990 Kč
  • Konzultace a pomoc s nasazením jednotlivých skriptů na web
  • Základní nastavení GA4 účtu
    • Nastavení měny
    • Nastavení URL webu
    • Nastavení site search
    • Nastavení správného časového pásma
    • Nastavení bot filteringu
    • Vyloučení platebních bran
  • Nastavení základních eventů
    • Odeslání formuláře
    • Proklik na e-mail
    • Zkopírování e-mailu
    • Proklik na telefon
    • Zkopírování telefonu
Pokročilé nastavení | + 3 490 Kč
  • Nastavení pokročilejších událostí dle vašich stránek
    • Odběr newsletteru
    • Proklik na sociální sítě (Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube…)
    • Proklik na Mapy
    • Kliknutí na odchozí link
    • Stažení souboru
    • Signup
    • Login
  • Nastavení funnelu pro tok k cíli
  • Nastavení alertů na 404 error
  • Nastavení publik – Standardně nasazujeme níže uvedená publika. Délku životnosti publika a případná individuální publika nastavíme dle vašich požadavků (bez příplatku)
    • Všichni uživatelé, kteří navštívili vaši stránku
    • Uživatelé, kteří navštívili kontaktní stránku
    • Uživatelé, kteří odeslali poptávkový formulář

E-shop

Základní nastavení | 7 990 Kč
  • Konzultace a pomoc s nasazením jednotlivých skriptů na web
  • Základní nastavení GA4 účtu
    • Nastavení měny
    • Nastavení URL webu
    • Nastavení site search
    • Nastavení správného časového pásma
    • Nastavení bot filteringu
    • Vyloučení platebních bran
  • Nastavení základních eventů
    • Nákup
    • Proklik na e-mail
    • Zkopírování e-mailu
    • Proklik na telefon
    • Zkopírování telefonu
Pokročilé nastavení | + 4 490 Kč
  • Nastavení pokročilejších událostí dle vašich stránek
    • Odběr newsletteru
    • Proklik na sociální sítě (Facebook, Instagram, LinkedIn, Youtube…)
    • Proklik na Mapy
    • Kliknutí na odchozí link
    • Stažení souboru
    • Signup
    • Login
  • Nastavení Enhanced Ecommerce přehledů
    • Jednotlivé EE eventy
    • Dokončení objednávky
    • Zobrazení produktu
    • Přidání do košíku
    • Odebrání z košíku
    • Zobrazení košíku
    • Krok košíku – doprava
    • Krok košíku – platba
    • Krok košíku – rekapitulace objednávky
    • Dokončení objednávky
  • Nastavení funnelu pro tok k objednávce
  • Nastavení alertů na 404 error
  • Nastavení publik – Standardně nasazujeme níže uvedená publika. Délku životnosti publika a případná individuální publika nastavíme dle vašich požadavků (bez příplatku)
    • Všichni uživatelé, kteří navštívili vaši stránku
    • Uživatelé, kteří si zobrazili detail produktu
    • Uživatelé, kteří nakoupili

Nezávazná poptávka

Rádi bychom vám nabídli možnost přechodu na Google Analytics 4. Pokud máte zájem, prosím, kontaktujte nás nebo vyplňte náš formulář a my vás budeme kontaktovat.