XML feed

XML (eXtensible Markup Language) feed je typ datového souboru, který slouží k přenosu informací mezi různými systémy a platformami. Z pozice e-shopů se nejčastěji využívá k poskytování klíčových informací o produktech. Uplatnění nachází u produktové inzerce ve zbožových srovnávačích, marketplaces, PPC systémech, sociálních sítích a v dalších platformách, na kterých je možné realizovat produktovou reklamu.

V rámci své struktury obsahuje název zboží, jeho cenu, varianty, EAN, počet kusů a další specifikace. U každého z inzertních systémů je potřeba počítat se specifickými nároky na obsah feedu a pojmenování tagů. O těch se můžete dozvědět více na konkrétních platformách, níže uvádíme ty nejzásadnější z nich.

Specifikace XML feedu

Jednou z hlavních výhod XML feedů v e-commerce je možnost rychlé aktualizace informací o produktech na více prodejních kanálech. Inzertní servery využívají získaná data pro zobrazení produktů na svých webech nebo pro tvorbu reklamních kampaní.

Pro kontrolu, úpravu a optimalizaci feedu využíváme aplikaci Google Merchant Center nebo Heureka.

Už ti nic neuteče

viktory logo

Máte zájem o spolupráci? Rádi byste u nás pracovali? Pojďme zajít na společný oběd či kávu.
Nebo si rezervujte termín na nezávaznou online konzultaci.

Kontakt

  • Viktory digital s.r.o.

  • Vršovická 817/5, 101 00 Praha

  • IČ: 17532256

  • DIČ: CZ17532256

  • Jsme plátci DPH


© 2023 Viktory digital s.r.o.  Všechna práva vyhrazena