Retargeting

Retargeting je termín používaný v českém reklamním systému Sklik. Představuje funkci, která umožňuje cílené zobrazování reklam uživatelům, kteří již interagovali s určitým webem nebo navštívili jeho konkrétní stránky. To totiž naznačuje jejich zájem o nabízené produkty nebo služby, díky čemuž je mnohem pravděpodobnější, že provedou konverzi.

Retargeting = remarketing

Téměř stejnou funkcionalitu nabízejí i jiné reklamní systémy, které ji však běžně označují jako remarketing. Řeč je primárně o Google Ads, Facebook Ads, Microsoft Advertising nebo LinkedIn Ads.

Existence retargetingu vychází z faktu, že uživatelé ve většině případů neuskuteční konverzi hned při první návštěvě webu. Rozhodovací proces vedoucí k nákupu se často protahuje na několik měsíců, a proto je důležité, aby se firma uživatelům pravidelně připomínala. Zákazníci potřebují čas na zvážení svého nákupu, a tak procházejí různé webové nabídky. Bez retargetingu by mohli na váš web zapomenout a nakoupit jinde.

Už ti nic neuteče

viktory logo

Máte zájem o spolupráci? Rádi byste u nás pracovali? Pojďme zajít na společný oběd či kávu.
Nebo si rezervujte termín na nezávaznou online konzultaci.

Kontakt

  • Viktory digital s.r.o.

  • Vršovická 817/5, 101 00 Praha

  • IČ: 17532256

  • DIČ: CZ17532256

  • Jsme plátci DPH


© 2023 Viktory digital s.r.o.  Všechna práva vyhrazena