Pozice ve vyhledávačích

Pozice ve vyhledávačích označuje místo, které zaujímá webová stránka ve výsledcích vyhledávače vzhledem ke konkrétnímu vyhledávacímu dotazu nebo klíčovému slovu. Přímo určuje, jakou web získává návštěvnost, uživatelé totiž nejčastěji klikají na stránky, které se zobrazují na vyšších příčkách.

Jak dosáhnout lepších pozic ve vyhledávačích?

Zlepšení umístění ve vyhledávačích vyžaduje komplexní SEO (optimalizace pro vyhledávače) přístup. Ten je možné rozvrstvit do dvou hlavních typů:

On-page SEO

Zaměřuje se na optimalizaci jednotlivých stránek vašeho webu. Mezi on-page faktory patří například správně formulované titulky a meta popisky, srozumitelná navigace, optimalizované obrázky, interní odkazování, logická struktura URL a rychlé načítání stránek. Jedním z nejdůležitějších faktorů je pak tvorba kvalitního obsahu, který by měl odpovídat specifickým potřebám a zájmům vašeho cílového publika. Do něj je potřeba zařazovat relevantní klíčová slova.

Off-page SEO

Zaměřuje se na externí odkazy vedoucí na váš web. Získávání takových odkazů z důvěryhodných zdrojů může zlepšit pozice ve vyhledávačích, protože dává vyhledávačům najevo, že je váš obsah populární a kvalitní.

Zlepšování pozice ve vyhledávačích je dlouhodobým procesem, který vyžaduje pravidelnou analýzu, testování a upravování SEO strategií. Je potřeba držet krok se změnami algoritmů vyhledávačů tak, abyste z nich vytěžili maximum.

S PPC na první pozici

Na první pozice ve vyhledávačích vás může dostat také dobře postavená placená PPC reklama ve vyhledávání. Je to proces daleko rychlejší, ale vyžaduje dobrou strategii a finanční rozpočet. Úspěch PPC kampaně závisí na správném výběru klíčových slov, nastavení relevantních reklamních sdělení, úpravách nabídek za kliknutí, sledování výkonnosti reklam a průběžné optimalizaci výkonu. S tím vám ale rádi pomůžeme!

Na Googlu i Seznamu jsou pro reklamu vyhrazeny první tři až čtyři pozice a tři pozice na konci stránky. Přesný počet reklamních pozic může záviset na konkurenci mezi inzerenty pro daná klíčová slova a na povaze vyhledávacího dotazu. Pro vysoce konkurenční dotazy, kde je mnoho inzerentů ochotných platit za reklamu, může být počet reklam na nahoře větší.

Už ti nic neuteče

viktory logo

Máte zájem o spolupráci? Rádi byste u nás pracovali? Pojďme zajít na společný oběd či kávu.
Nebo si rezervujte termín na nezávaznou online konzultaci.

Kontakt

  • Viktory digital s.r.o.

  • Vršovická 817/5, 101 00 Praha

  • IČ: 17532256

  • DIČ: CZ17532256

  • Jsme plátci DPH


© 2023 Viktory digital s.r.o.  Všechna práva vyhrazena