Skip to main content

Audit PPC kampaní

Nevíte, jestli jsou vaše PPC (Pay-Per-Click) reklamní kampaně optimálně nastavené? Chcete vědět, zda mohou být efektivnější? Hledáte způsob, jak zlepšit jejich výkon?

Audit PPC kampaní představuje důkladnou kontrolu nastavení a efektivity placené online reklamy v účtech Google Ads nebo Sklik.

PPC audit zahrnuje tyto kroky

Naši zkušení PPC specialisté identifikují silné a slabé stránky stávajících kampaní a navrhnou konkrétní kroky k jejich optimalizaci. Výsledky auditu tak poskytují odpovědi na zlepšení výkonu kampaní a efektivnější využití reklamního rozpočtu.

Technická analýza


  • Kontrola nastavení využitých kampaní
    Zjistíme, jestli je váš reklamní účet optimálně nastavený, tj. stojí na pevných základech pro dosažení vašich cílů a umožňuje efektivně měřit a analyzovat výkon vašich PPC kampaní.
  • Revize měření konverzí
    Zkontrolujeme měření hlavních (nákup/odeslaný formulář) i sekundárních konverzí, které poskytují informace o kvalitě návštěvy či doměřuji interakci s kontakty aj.
  • Revize měření návštěvnosti a datové vrstvy
    Podíváme se, jestli je správně využito měření datové vrstvy, tj, informaci ohledně typů navštívených stránek, průchod košíkem, hodnoty navštíveného obsahu a další data, která následně pomáhají pro specifikaci cílení jak u remarketingových, tak u akvizičních kampaní.
  • Kontrola nastavení GA4
    Projdeme nastavení Google Analytics, abychom měli jistotu, že je sledována komplexní analýza chování uživatelů a vytvořený prostor pro pokročilou analytiku.
  • Měření průchodnosti košíku
    Analyzujeme průchodnost košíku, abychom identifikovali možné překážky ve fázi nákupu a navrhli úpravy pro zvýšení konverzí a optimalizaci nákupního procesu.

Strukturální analýza


  • Kontrola struktury kampaní
    Posoudíme strukturu reklamních sestav a vhodnost typů využitých kampaní včetně jejich relevantnosti pro dané cílové skupiny.
  • Pokrytí hlavních kategorií sortimentu
    Prověříme pokrytí hlavních kategorií sortimentu definovaných marketingovou strategií.
  • Struktury pro inzerci nejvýkonnější produktů
    Posoudíme, jestli je propagace nejvíce poptávaných produktů efektivně nastavena dle informací od klienta.
  • Využití potenciálu textací reklam
    Zhodnotíme kvalitu reklamních textů a využití textových rozšíření pro zvýšení viditelnosti a účinnosti reklam, jejich relevanci vůči vyhledávacím dotazům a cílové stránce.
  • Cílení kampaní pro vyhledávací, obsahové, produktové, youtube a performance max kampaně
    Zjistíme využití různých typů kampaní podle vašich cílů, ale i vaší současné pozici na trhu. Je podstatné, aby plnily jak výkonnostní, tak brandovou část aktivit, která je často opomíjena.
  • Kontrola umístění reklamy
    Zkontrolujeme, na kterých cílových stránkách se reklamy zobrazují a zda je toto umístění relevantní pro vaši cílovou skupinu.
  • Kontrola relevance klíčových slov, vyhledávacích dotazů a cílových stránek
    Prověříme vhodnost použitých klíčových slov, relevantnost vyhledávacích dotazů včetně jejich využití a kvalitu cílových stránek.

Finanční analýza


  • Alokace rozpočtu
    Pomůžeme vám identifikovat zbytečné výdaje a optimalizovat váš rozpočet pro dosažení maximální návratnosti investice.
  • Vyhodnocení náklady/tržby
    Posoudíme výkonnost kampaní z hlediska klíčových ukazatelů výkonnosti. Případně doporučíme využití smart-biddingových strategií formou A/B testování.
  • Vyhodnocení náklady/konverze
    Zhodnotíme, zda je využita vhodná strategie nabídky ceny za reklamy pro efektivní získávání konverzí, výši ceny za reklamu, návratnost investice, využití rozpočtu a výši rozpočtu.

Odhalení potenciálu účtu

Na základě předchozích analýz a identifikace klíčových oblastí hledáme oblasti s potenciálem optimalizace a navýšení návratnosti investic.
Identifikujeme příležitosti ke zlepšení zejména v těchto oblastech:

  • Diagnostika produktového feedu
  • Analýza klíčových slov
  • Omezené cílení výkonnostních/brandových reklam
  • Nevyužité možnosti kampaní
  • Odhalení prostoru v nevyužitých novinkách
  • Návrh využití vhodných nástrojů třetích stran

Zhodnocení a doporučení

  • Po provedení všech analýz vypracujeme srozumitelnou zprávu s identifikovatelnými problémy a doporučenými opatřeními.
  • Na základě výsledků navrhneme konkrétní kroky pro optimalizaci a rozvoj vašich PPC kampaní.
  • Vše s vámi osobně probereme.

Naše pracovní nástroje

Nabízíme tyto varianty

Základ

Základní analýza toho, jak vaše kampaně běží a co by šlo jednoduše vylepšit.

  • Základní technická analýza

  • Základní strukturální analýza

  • Základní finanční analýza

  • Základní diagnostika produktového feedu

  • Zhodnocení a doporučení

Standard

Komplexní analýza toho, jak jsou vaše kampaně účinné a efektivní včetně doporučení dle vašich cílů.

  • Pokročilá technická analýza

  • Pokročilá strukturální analýza

  • Pokročilá finanční analýza

  • Odhalení potenciálu účtu

  • Zhodnocení a doporučení

Premium

Detailní analýza o všech dostupných parametrech, zacílení, efektivitě kampaní a možnostech rozvoje. 

  • Kompletní technická analýza

  • Kompletní strukturální analýza

  • Kompletní finanční analýza

  • Odhalení potenciálu účtu

  • Zhodnocení a doporučení

O výsledcích jen
nemluvíme, máme je!

Za naší prací stojí velmi dobré výsledky, které jsou odrazem našeho know-how, zkušeného týmu a vysoké odbornosti. Podívejte se sami jakých výsledků jsme dosáhli v případových studií, které jsme pro vás připravili.

Spolupracujeme s agenturou Viktory od roku 2020. Společně jsme zvýšili obrat eshopu téměř na čtyřnásobek, překonávajíc naše očekávání. Pro letošní sezonu plánujeme dvouciferný růst.

Spolupráce s agenturou Viktory je pro naši společnost velkým přínosem od samého začátku, kdy pro nás připravili komplexní konkurenční analýzu, která se opírala o výpočet CLV.

PPC a SEO specialisté, nám pomáhají již 3 roky. Díky jejich úsilí se nám podařilo zlepšit naše výsledky vyhledávání a optimalizovat naše reklamní kampaně tak, že návštěvníci našich webových stránek jsou relevantní a kvalitní. Komunikace s celým týmem je vynikající.

Co o nás říkají naši klienti

    Co je pro nás důležité

    Srozumitelný marketing

    Mluvíme jazykem, kterému budete rozumět i vy. Zapojíme Vás do hry a budeme maximálně transparentní.

    Proklientský přístup

    Každý náš krok je veden nejen s ohledem na stanovené cíle, ale i vaší spokojenost. Jsme partneři.

    Data!

    Data jsou naše hybná energie na které stavíme veškerou naší práci. Jdeme do hloubky a využíváme pokročilé metody a nástroje.

    Inovace

    Baví nás novinky, inovace a snažíme se aplikovat nejnovější marketingové a podnikové trendy.

    Co získáte, když si nás vyberete

    Kvalitní
    tým

    Náš tým je primárně sestaven z velmi seniorních specialistů, kteří mají za sebou bohatou historii a úspěšné projekty.

    Individuální
    přístup

    Naší práci přizpůsobujeme individuálním potřebám, abychom naplnili vaše potřeby.

    Propracovanou
    strategii

    Společně si nastavíme komplexní marketingovou strategii, která bude vycházet z podnikových cílů.

    Funkční
    mediaplán

    Sestavíme si individuální roční plán, který se bude odvíjet od nastavené marketingové strategie a cílů.

    Maximální
    transparentnost

    Pravidelně, srozumitelně a transparentně spolu budeme procházet odvedenou práci a aktuální výsledky.

    Pokročilý
    reporting

    Společně vám vytvoříme report na míru, který bude obsahovat nejdůležitější metriky pro vyhodnocování výsledků.

    Podnikání
    opřené o data

    Nejsme teoretici. Veškerý marketingové aktivity opíráme o reálná data, která nám umožňují efektivně optimalizovat kampaně.

    Klíčové
    partnerství

    Jsme tu pro vás, nejen jako agentura, ale také jako strategický business partner pro naplnění vašich obchodních cílů.

    Co pro vás nyní můžeme udělat

    Zdarma

    #1 Nezávazná
    schůzka

    Pojďme se krátce sejít, ať už online nebo osobně a říci si v jaké jste fázi, co vás aktuálně tíží a s čím byste potřebovali pomoct.
    Zdarma

    #2 Základní
    analýza

    Po našem setkání pro vás vypracujeme předběžný návrh základní strategie s harmonogramem jednotlivých úkonů.
    Zdarma

    #3 Cenová
    nabídka

    Na základě vypracované strategie vám předložíme cenovou nabídku, která bude odpovídat vašim potřebám a cílům.

    #4 Zahájení
    spolupráce

    Na začátku se zaměříme na nejdůležitější aspekty s největším a nejrychlejším dopadem na výsledky.

    Potřebujete průvodce marketingem?

    Nenecháme vás ve štychu. Váš úspěch je naše vizitka a na dobrém jménu si zakládáme. Řekněte nám, jaké jsou vaše ambice a my vymyslíme, jak je naplnit!

    O JAKOU SLUŽBU MÁTE ZÁJEM?