Remarketing

Remarketing (v prostředí Skliku označovaný jako retargeting) je marketingová taktika zaměřená na opětovné oslovení uživatelů, kteří již navštívili webové stránky nebo například použili mobilní aplikaci, ale neuskutečnili konverzi. Tou je myšlen nákup produktu, registrace na webu nebo například vyplnění kontaktního formuláře.

Díky remarketingu mohou značky zůstat ve spojení s potenciálními zákazníky, kteří projevili zájem o produkty nebo služby, a motivovat je k dokončení konverze. Vhodný je také pro oslovení stávajících zákazníků u opakujících se nákupů či nabídky služeb nebo pro up-selling a cross-selling nabídky.

Jak remarketing funguje?

  1. Sledování aktivity uživatelů.
    Weby využívají cookies ke sledování uživatelského chování na jejich webové stránce. Získaná data se pak dají využívat v PPC platformách, jako je Google Ads, Sklik, Meta Ads apod.

  2. Tvorba cílených reklamních kampaní.
    Pomocí reklamních platforem mohou marketéři vytvářet personalizované reklamy, které jsou relevantní k produktům nebo službám, jež si návštěvníci prohlíželi. Tím se zvyšuje pravděpodobnost jejich návratu, dokončení konverze nebo realizaci nové konverze.

Výhody remarketingu:

  • Udržení značky v podvědomí.
    Aby se zvýšila šance na dokončení konverze, zákazníkům je potřeba se připomínat, z čehož remarketingové reklamy vycházejí.

  • Vyšší konverzní poměr.
    Díky cílení na uživatele, kteří již projevili zájem o produkty nebo služby, remarketing efektivně zvyšuje konverzní poměry a ROI.

  • Vysoká míra personalizace.
    Remarketingové kampaně se typicky tvoří na míru předchozímu chování cílového zákazníka.

  • Flexibilita.
    Reklamy se dají snadno upravovat nebo optimalizovat na základě výkonu, díky čemuž mohou firmy efektivně reagovat na změny v chování zákazníků či v tržních trendech.

Pro úspěšnou implementaci remarketingu je potřeba jasně definovat cíle kampaně, důkladně segmentovat cílové publikum a vytvořit dostatečně přesvědčivý reklamní obsah. Následně je klíčové monitorovat výkon kampaně a pokud není ideální, strategii upravit.

Klíčové je správné nastavení procesu sbírání remarketingových dat, příprava remarketingových publik a propojení analytických nástrojů s reklamními platformami.

Už ti nic neuteče

viktory logo

Máte zájem o spolupráci? Rádi byste u nás pracovali? Pojďme zajít na společný oběd či kávu.
Nebo si rezervujte termín na nezávaznou online konzultaci.

Kontakt

  • Viktory digital s.r.o.

  • Vršovická 817/5, 101 00 Praha

  • IČ: 17532256

  • DIČ: CZ17532256

  • Jsme plátci DPH


© 2023 Viktory digital s.r.o.  Všechna práva vyhrazena