YATE

Sezónní kampaně, které přináší výsledky

+100% Zvýšení počtu transakcí
–80 % PNO, Náklady, Inzerce
E-shop
Ve Viktory nám pomáhají nacházet naše slabší stránky a rezervy, následně navrhují řešení, která jsou připraveni efektivně realizovat.

Za poměrně krátkou dobu se nám společně podařilo zvýšit obrat našeho e-shopu téměř na čtyřnásobek, což výrazně předčilo naše očekávání a Viktory má na tom zcela zásadní zásluhu.

Přečíst celou referenci

Jiří Stýblo Linkedin

+100% Zvýšení počtu transakcí
–80 %PNO, Náklady, Inzerce

O klientovi

Yate

Společnost YATE spol. s r.o. je ryze česká firma s dlouholetou tradicí v oblasti sportovních pomůcek a doplňků. Sídlí v Hradci Králové, zaměstnává přes 100 lidí a exportuje své produkty do celého světa, včetně Jižní Koreje. V roce 2020 se na nás YATE obrátilo s žádostí o audit a strategické vedení online marketingu.

Jak to začalo? Klient chtěl růst, ale…

Zadání a cíl spolupráce

V roce 2020 jsme převzali správu PPC kampaní Garaventa Lift s cílem optimalizovat výkon a efektivitu online reklamy. Díky úspěšným výsledkům a vzájemné důvěře se naše spolupráce postupně rozšířila.

Prioritizace produktů

Podle marží a skladovosti.

Inzerce postrádala

Detailní optimalizaci nákladů.

Analytika byla nepřesná

Bránilo v rámci chytrých strategiím biddingu.

Web nebyl přizpůsoben

Mobilním uživatelům.

Chyběla silnější

Vizuální identita.

 

„Ve Viktory odhalí slabiny a rovnou navrhnou i zrealizují řešení.

Za poměrně krátkou dobu se nám společně podařilo zvýšit obrat našeho e-shopu téměř na čtyřnásobek, což výrazně předčilo naše očekávání a Viktory má na tom zcela zásadní zásluhu.“

-Jiří Stýblo

Naše strategie

01
Briefing a analýza

Sepsání klíčových informací o e-shopu, analýza konkurence, marží a sezónnosti.“

02
Oprava měření

Zavedení přesnější analytiky a přechod na Google Analytics 4.“

03
Úpravy webu

Vylepšení mobilní verze a odstranění neefektivních částí webu.“

04
Segmentace produktů

Optimalizace feedu a personalizace textací pro různé kategorie.“

05
Podpora značky

Bannery zaměřené na konkrétní publikum a zvýšení povědomí o brandu.

Stanovené cíle

1. Snižít PNO na polovinu.


2. Zvýšit obrat e-shopu.


3. Posílit značku.


4. Zaměřit se na sezónní produkty.

Výsledky, které mluví za vše

-80 % PNOSnížení z 30 % na 6 %
+300 % obratČtyřnásobný růst oproti roku 2019
+100 % transakceDvojnásobný počet nákupů

Závěrem

Hlavní ponaučení? Výkonnostní marketing není sprint!

 

Vyřešíme i váš problém

Vaše reklamy nefungují, jak by měly? Máte pocit, že investujete do marketingu, ale výsledky nejsou podle očekávání? Nebo možná jen nevíte, kde začít? Pomůžeme vám identifikovat slabá místa a navrhneme konkrétní kroky, jak marketing nastavit tak, aby přinášel skutečné výsledky. Domluvte si s námi konzultaci zdarma a zjistěte, jak můžeme váš byznys posunout dál.

Spojte se s námi
Ing. Viktor Kolář
Ing. Viktor Kolář +420 777 298 338 kolar@viktory.cz
Nabízíme vám 1 hodinu našeho času zdarma, během které:  
  • spolu probereme vaše marketingové plány
  • odhalíme příležitosti k dlouhodobému růstu
  • vám dáme konkrétní tipy a doporučení
  • si vyzkoušíme, jak by se nám spolupracovalo
Viktory digital s.r.o., Vršovická 817/5, 101 00 Praha.
IČ: 17532256, DIČ: CZ17532256, jsme plátci DPH.
napište nám