O klientovi
Společnost YATE spol. s r.o. je ryze česká firma s dlouholetou tradicí v oblasti sportovních pomůcek a doplňků. Sídlí v Hradci Králové, zaměstnává přes 100 lidí a exportuje své produkty do celého světa, včetně Jižní Koreje. V roce 2020 se na nás YATE obrátilo s žádostí o audit a strategické vedení online marketingu.
Jak to začalo? Klient chtěl růst, ale…
Zadání a cíl spolupráce
V roce 2020 jsme převzali správu PPC kampaní Garaventa Lift s cílem optimalizovat výkon a efektivitu online reklamy. Díky úspěšným výsledkům a vzájemné důvěře se naše spolupráce postupně rozšířila.
Prioritizace produktůPodle marží a skladovosti.
Inzerce postrádalaDetailní optimalizaci nákladů.
Analytika byla nepřesnáBránilo v rámci chytrých strategiím biddingu.
Web nebyl přizpůsobenMobilním uživatelům.
Chyběla silnějšíVizuální identita.
„Ve Viktory odhalí slabiny a rovnou navrhnou i zrealizují řešení.Za poměrně krátkou dobu se nám společně podařilo zvýšit obrat našeho e-shopu téměř na čtyřnásobek, což výrazně předčilo naše očekávání a Viktory má na tom zcela zásadní zásluhu.“
-Jiří Stýblo
Naše strategie
Sepsání klíčových informací o e-shopu, analýza konkurence, marží a sezónnosti.“
Zavedení přesnější analytiky a přechod na Google Analytics 4.“
Vylepšení mobilní verze a odstranění neefektivních částí webu.“
Optimalizace feedu a personalizace textací pro různé kategorie.“
Bannery zaměřené na konkrétní publikum a zvýšení povědomí o brandu.
Stanovené cíle
1. Snižít PNO na polovinu.
2. Zvýšit obrat e-shopu.
3. Posílit značku.
4. Zaměřit se na sezónní produkty.
Výsledky, které mluví za vše
Závěrem
Hlavní ponaučení? Výkonnostní marketing není sprint!