logo
Populate the side area with widgets, images, navigation links and whatever else comes to your mind.
18 Northumberland Avenue, London, UK
(+44) 871.075.0336
ouroffice@vangard.com
Follow us

Neztraťte svá data.

Současný Google Universal Analytics končí, přejděte na novou verzi včas

Google oznámil, že k 30. červnu 2023 ukončí provoz analytického nástroje Google Analytics 3 (Universal analytics). Následně bude funkční pouze verze Google Analytics 4. Pokud ale chcete mít i v době nuceného přechodu na Google Analytics 4 dostatek dat pro meziroční srovnání, je třeba na tuto novou verzi přejít nejpozději do poloviny června tohoto roku.

Nezmeškejte to a připravte se na změnu co nejdříve. O přechod na novou verzi Google Analytics se rádi postaráme za vás. A navíc vám poskytneme školení, jak s ní pracovat.

1. V čem se nový Google Analytics liší ?

Google Analytics 4 nepřináší nové funkce nebo změny v nich, ale celkově mění pohled na měření, získávání a vyhodnocování dat. To znamená, že práci v Google Analytics a přístup k webové analytice bude třeba značně přehodnotit. 

Změní se celkové rozhraní a přehledy. Bude třeba změnit nastavení měření konverzí. A také si budete muset osvojit princip fungování nového měřícího modelu.

Rychlejší reporting a zobrazování výsledků ve webovém rozhraní.

Odstranění limitů na počet reportovaných událostí.

Možnost vytvoření, zobrazení a analýzy nákupního funnelu, která je dosud přístupná pouze pro uživatele Google Analytics 360. S tím souvisí také nový analytický modul pro Analytics.

Možnost měřit návštěvnost webu a aplikace v jednom účtu a přehledech.

Zjednodušené vytváření klasických i remarketingových publik, které je následně možné použít napříč produkty a službami Google.

Prediktivní insights, které umí pracovat například s Customer Lifetime Value.

Možnost měřit a nastavit více vlastních dimenzí a metrik.

Nový nástroj pro vytváření vlastních přehledů.

2. Proč je potřeba přejít na Google Analytics 4 již teď ?

Od 30. června 2023 končí verze Google Analytics 3 (také známá jako Universal). Od tohoto data bude funkční pouze verze Google Analytics 4.

Přechod na Google Analytics 4 je tedy klíčový pro to, abyste mohli i nadále měřit návštěvnost, konverze a veškeré další statistiky vašich webových stránek.

Zároveň nemalá část reklamních manažerů využívá publika z Google Analytics a vzhledem k tomu, že nebude možné tato publika převést do nových GA4, je potřeba začít tato publika v GA4 sbírat co nejdříve.

3. Proč se s nastavením obrátit právě na nás?

  1. Součástí našeho týmu jsou 4 seniorní weboví analytici. 
  2. Vše pro vás profesionálně nastavíme dle naší dlouholeté praxe. Pokud budete chtít provést nějaké změny, postaráme se o ně. 
  3. Poskytneme vám školení, abyste vy i vaši kolegové uměli s novým rozhraním pracovat. Ukážeme vám, kde co najdete a k čemu jaká funkce slouží. 
  4. Pomůžeme vám opravit nebo donastavit případné chybějící měření.

4. Jak bude naše spolupráce probíhat

  1. Domluvíme se na úvodní schůzce, na které vám vysvětlíme postup spolupráce. 
  2. V případě vašich nestandardních požadavků s vámi probereme možná řešení.
  3. Kompletně nastavíme webovou analytiku do Google Analytics 4. 
  4. Domluvíme se na termínu online nebo offline školení, kde vám Google Analytics 4 představí některý z našich kolegů a naučí vás s ním pracovat.

Co všechno vám v rámci této služby nastavíme

a kolik to bude stát?

  • Kompletně nastavíme váš účet (nastavíme název, měnu, URL webu, časové pásmo a propojíme jej s Google Ads a Google My Business).
  • Nastavíme filtrace. Jedná se například o vyfiltrování platebních bran, interních IP adres atd.
  • Pokud to bude potřeba, upravíme (případně sjednotíme) zdroje.
  • Nasadíme veškeré měřící kódy přes Google Tag manager.
  • Nastavíme základní reporty v GA4. Pokud budete chtít, rádi vám také vytvoříme report přesně podle vašich představ. Pokročilý reporting vytváříme v Datastudiu.
  • Nastavíme veškeré eventy (například nákup, přidání do košíku, zobrazení produktu a další).

Nastavení klasických webových stránek

  • Konzultace a pomoc s nasazením jednotlivých skriptů na web
  • Základní nastavení GA4 účtu
    • Nastavení měny
    • Nastavení URL webu
    • Nastavení site search
    • Nastavení správného časového pásma
    • Nastavení bot filteringu
    • Vyloučení platebních bran
  • Nastavení základních eventů
    • Odeslání formuláře
    • Proklik na e-mail
    • Zkopírování e-mailu
    • Proklik na telefon
    • Zkopírování telefonu
  • Nastavení pokročilejších událostí dle vašich stránek
    • Odběr newsletteru
    • Proklik na sociální sítě (Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube…)
    • Proklik na Mapy
    • Kliknutí na odchozí link
    • Stažení souboru
    • Signup
    • Login
  • Nastavení funnelu pro tok k cíli
  • Nastavení alertů na 404 error
  • Nastavení publik – Standardně nasazujeme níže uvedená publika. Délku životnosti publika a případná individuální publika nastavíme dle vašich požadavků (bez příplatku)
    • Všichni uživatelé, kteří navštívili vaši stránku
    • Uživatelé, kteří navštívili kontaktní stránku
    • Uživatelé, kteří odeslali poptávkový formulář

Nastavení e-shopu

  • Konzultace a pomoc s nasazením jednotlivých skriptů na web
  • Základní nastavení GA4 účtu
    • Nastavení měny
    • Nastavení URL webu
    • Nastavení site search
    • Nastavení správného časového pásma
    • Nastavení bot filteringu
    • Vyloučení platebních bran
  • Nastavení základních eventů
    • Nákup
    • Proklik na e-mail
    • Zkopírování e-mailu
    • Proklik na telefon
    • Zkopírování telefonu
  • Nastavení pokročilejších událostí dle vašich stránek
    • Odběr newsletteru
    • Proklik na sociální sítě (Facebook, Instagram, LinkedIn, Youtube…)
    • Proklik na Mapy
    • Kliknutí na odchozí link
    • Stažení souboru
    • Signup
    • Login
  • Nastavení Enhanced Ecommerce přehledů
    • Jednotlivé EE eventy
    • Dokončení objednávky
    • Zobrazení produktu
    • Přidání do košíku
    • Odebrání z košíku
    • Zobrazení košíku
    • Krok košíku – doprava
    • Krok košíku – platba
    • Krok košíku – rekapitulace objednávky
    • Dokončení objednávky
  • Nastavení funnelu pro tok k objednávce
  • Nastavení alertů na 404 error
  • Nastavení publik – Standardně nasazujeme níže uvedená publika. Délku životnosti publika a případná individuální publika nastavíme dle vašich požadavků (bez příplatku)
    • Všichni uživatelé, kteří navštívili vaši stránku
    • Uživatelé, kteří si zobrazili detail produktu
    • Uživatelé, kteří nakoupili

*Individuální změny nad rámec ceníku jsou účtovány dle hodinové sazby 1 200 Kč.

Něco málo o nás

15

Let na trhu

35

Specialistů v týmu

4

Seniorní analytici

Nezávazná poptávka

Pro nezávaznou poptávku nás kontaktujte na obchod@viktory.cz nebo vyplňte formulář