logo
Populate the side area with widgets, images, navigation links and whatever else comes to your mind.
18 Northumberland Avenue, London, UK
(+44) 871.075.0336
ouroffice@vangard.com
Follow us

Neztraťte svá data.

Současný Google Universal Analytics za končí, pomůžeme vám s přechodem na GA4

30. června 2023 bude ukončen provoz analytického nástroje Google Analytics 3 (Universal analytics). Následně bude funkční pouze verze Google Analytics 4.
Nezmeškejte to a připravte se na změnu co nejdříve.
Veškerá nasbíraná data, která ovlivňují váš marketing po 6 měsících od vypnutí GA3 nenávratně ztratíte. O přechod na novou verzi Google Analytics se rádi postaráme za vás. A navíc vám poskytneme školení, jak s ní pracovat.

1. Jaký je rozdíl mezi GA3 a GA4?

Hlavním rozdílem mezi Google Analytics 3 (GA3) a GA4 je styl měření. GA3 měří z pohledu návštěvy a zobrazení stránek, zatímco GA4 se zaměřuje na sledování událostí a jejich parametrů

Z uživatelského pohledu se ale v zásadě tolik věcí nemění, vzhled GA4 je oproti GA3 jiný, ale metriky zůstávají stejné. 

Nicméně největší změnou je, že GA4 nabízí mnohem přesnější data díky pokročilým metodám umělé inteligence a strojového učení, které umožňují sledování uživatelů v celém ekosystému Google.

Rychlejší reporting a zobrazování výsledků ve webovém rozhraní.

Odstranění limitů na počet reportovaných událostí.

Možnost vytvoření, zobrazení a analýzy nákupního funnelu, která je dosud přístupná pouze pro uživatele Google Analytics 360. S tím souvisí také nový analytický modul pro Analytics.

Možnost měřit návštěvnost webu a aplikace v jednom účtu a přehledech.

Zjednodušené vytváření klasických i remarketingových publik, které je následně možné použít napříč produkty a službami Google.

Prediktivní insights, které umí pracovat například s Customer Lifetime Value.

Možnost měřit a nastavit více vlastních dimenzí a metrik.

Nový nástroj pro vytváření vlastních přehledů.

2. Co s tím dělat?

Pokud o svá data nechcete přijít, je potřeba si co nejdříve založit nové Google Analytics 4.

Jak ale začít měřit?
Prvně je potřeba zmínit, že Asistent nastavení GA4 umožňuje automatizovaný přechod z GA3 na GA4. Nicméně i sám Google důrazně doporučuje ruční migraci

Jak na ruční migraci? Od toho jsme tu my!
GA4 jsme nastavili desítkám malých i velkých klientů a víme o nich první poslední.

3. Proč se s nastavením obrátit právě na nás?

  1. Součástí našeho týmu jsou 4 seniorní weboví analytici
  2. Vše pro vás profesionálně nastavíme dle naší dlouholeté praxe. Pokud budete chtít provést nějaké změny, postaráme se o ně. 
  3. Poskytneme vám školení, abyste vy i vaši kolegové uměli s novým rozhraním pracovat. Ukážeme vám, kde co najdete a k čemu jaká funkce slouží. 
  4. Pomůžeme vám opravit nebo donastavit případné chybějící měření.

4. Jak bude naše spolupráce probíhat

  1. Domluvíme se na úvodní schůzce, na které vám vysvětlíme postup spolupráce. 
  2. V případě nestandardních požadavků s vámi probereme možná řešení.
  3. Kompletně nastavíme webovou analytiku do Google Analytics 4
  4. Domluvíme se na termínu online nebo offline školení, kde vám Google Analytics 4 představíme naučí vás s ním pracovat.

Co všechno vám v rámci této služby nastavíme

a kolik to bude stát?

  • Kompletně nastavíme váš účet (nastavíme název, měnu, URL webu, časové pásmo a propojíme jej s Google Ads a Google My Business).
  • Nastavíme filtrace. Jedná se například o vyfiltrování platebních bran, interních IP adres atd.
  • Pokud to bude potřeba, upravíme (případně sjednotíme) zdroje.
  • Nasadíme veškeré měřící kódy přes Google Tag manager.
  • Nastavíme základní reporty v GA4. Pokud budete chtít, rádi vám také vytvoříme report přesně podle vašich představ. Pokročilý reporting vytváříme v Datastudiu.
  • Nastavíme veškeré eventy (například nákup, přidání do košíku, zobrazení produktu a další).

Klasické webové stránky

  • Konzultace a pomoc s nasazením jednotlivých skriptů na web
  • Základní nastavení GA4 účtu
    • Nastavení měny
    • Nastavení URL webu
    • Nastavení site search
    • Nastavení správného časového pásma
    • Nastavení bot filteringu
    • Vyloučení platebních bran
  • Nastavení základních eventů
    • Odeslání formuláře
    • Proklik na e-mail
    • Zkopírování e-mailu
    • Proklik na telefon
    • Zkopírování telefonu
  • Nastavení pokročilejších událostí dle vašich stránek
    • Odběr newsletteru
    • Proklik na sociální sítě (Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube…)
    • Proklik na Mapy
    • Kliknutí na odchozí link
    • Stažení souboru
    • Signup
    • Login
  • Nastavení funnelu pro tok k cíli
  • Nastavení alertů na 404 error
  • Nastavení publik – Standardně nasazujeme níže uvedená publika. Délku životnosti publika a případná individuální publika nastavíme dle vašich požadavků (bez příplatku)
    • Všichni uživatelé, kteří navštívili vaši stránku
    • Uživatelé, kteří navštívili kontaktní stránku
    • Uživatelé, kteří odeslali poptávkový formulář

E-shop

  • Konzultace a pomoc s nasazením jednotlivých skriptů na web
  • Základní nastavení GA4 účtu
    • Nastavení měny
    • Nastavení URL webu
    • Nastavení site search
    • Nastavení správného časového pásma
    • Nastavení bot filteringu
    • Vyloučení platebních bran
  • Nastavení základních eventů
    • Nákup
    • Proklik na e-mail
    • Zkopírování e-mailu
    • Proklik na telefon
    • Zkopírování telefonu
  • Nastavení pokročilejších událostí dle vašich stránek
    • Odběr newsletteru
    • Proklik na sociální sítě (Facebook, Instagram, LinkedIn, Youtube…)
    • Proklik na Mapy
    • Kliknutí na odchozí link
    • Stažení souboru
    • Signup
    • Login
  • Nastavení Enhanced Ecommerce přehledů
    • Jednotlivé EE eventy
    • Dokončení objednávky
    • Zobrazení produktu
    • Přidání do košíku
    • Odebrání z košíku
    • Zobrazení košíku
    • Krok košíku – doprava
    • Krok košíku – platba
    • Krok košíku – rekapitulace objednávky
    • Dokončení objednávky
  • Nastavení funnelu pro tok k objednávce
  • Nastavení alertů na 404 error
  • Nastavení publik – Standardně nasazujeme níže uvedená publika. Délku životnosti publika a případná individuální publika nastavíme dle vašich požadavků (bez příplatku)
    • Všichni uživatelé, kteří navštívili vaši stránku
    • Uživatelé, kteří si zobrazili detail produktu
    • Uživatelé, kteří nakoupili

*Individuální změny nad rámec ceníku jsou účtovány dle hodinové sazby 1 600 Kč bez DPH.

Něco málo o nás

15

Let na trhu

35

Specialistů v týmu

4

Seniorní analytici

Nezávazná poptávka

Pro nezávaznou poptávku nás kontaktujte na obchod@viktory.cz nebo vyplňte formulář