logo
Populate the side area with widgets, images, navigation links and whatever else comes to your mind.
18 Northumberland Avenue, London, UK
(+44) 871.075.0336
ouroffice@vangard.com
Follow us


Neztraťte svá data.

Současný Google Universal Analytics končí, přejděte na novou verzi včas

Google oznámil, že k 30. červnu 2023 ukončí provoz analytického nástroje Google Analytics 3 (Universal analytics). Následně bude funkční pouze verze Google Analytics 4. Pokud ale chcete mít i v době nuceného přechodu na Google Analytics 4 dostatek dat pro meziroční srovnání, je třeba na tuto novou verzi přejít nejpozději do poloviny června tohoto roku.

Nezmeškejte to a připravte se na změnu co nejdříve. O přechod na novou verzi Google Analytics se rádi postaráme za vás. A navíc vám poskytneme školení, jak s ní pracovat.

1. V čem se nový Google Analytics liší ?

2. Proč je potřeba přejít na Google Analytics 4 již teď ?

Google Analytics 4 nepřináší nové funkce nebo změny v nich, ale celkově mění pohled na měření, získávání a vyhodnocování dat. To znamená, že práci v Google Analytics a přístup k webové analytice bude třeba značně přehodnotit. 

Změní se celkové rozhraní a přehledy. Bude třeba změnit nastavení měření konverzí. A také si budete muset osvojit princip fungování nového měřícího modelu.

Rychlejší reporting a zobrazování výsledků ve webovém rozhraní.

Odstranění limitů na počet reportovaných událostí.

Možnost vytvoření, zobrazení a analýzy nákupního funnelu, která je dosud přístupná pouze pro uživatele Google Analytics 360. S tím souvisí také nový analytický modul pro Analytics.

Možnost měřit návštěvnost webu a aplikace v jednom účtu a přehledech.

Zjednodušené vytváření klasických i remarketingových publik, které je následně možné použít napříč produkty a službami Google.

Prediktivní insights, které umí pracovat například s Customer Lifetime Value.

Možnost měřit a nastavit více vlastních dimenzí a metrik.

Nový nástroj pro vytváření vlastních přehledů.

Od 30. června 2023 končí verze Google Analytics 3 (také známá jako Universal). Od tohoto data bude funkční pouze verze Google Analytics 4.

Přechod na Google Analytics 4 je tedy klíčový pro to, abyste mohli i nadále měřit návštěvnost, konverze a veškeré další statistiky na vašich webových stránek.

Zároveň nemalá část reklamních manažerů využívá publika z Google Analytics a vzhledem k tomu, že nebude možné tato publika převést do nových GA4, je potřeba začít tyto publika v GA4 začít sbírat co nejdříve

3. Proč se s nastavením obrátit právě na nás?

4. Jak bude naše spolupráce probíhat

  1. Součástí našeho týmu jsou 4 seniorní weboví analytici. 
  2. Vše pro vás profesionálně nastavíme dle naší dlouholeté praxe. Pokud budete chtít provést nějaké změny, postaráme se o ně. 
  3. Poskytneme vám školení, abyste vy i vaši kolegové uměli s novým rozhraním pracovat. Ukážeme vám, kde co najdete a k čemu jaká funkce slouží. 
  4. Pomůžeme vám opravit nebo donastavit případné chybějící měření.
  1. Domluvíme se na úvodní schůzce, na které vám vysvětlíme postup spolupráce. 
  2. V případě vašich nestandardních požadavků s vámi probereme možná řešení.
  3. Kompletně nastavíme webovou analytiku do Google Analytics 4. 
  4. Domluvíme se na termínu online nebo offline školení, kde vám Google Analytics 4 představí některý z našich kolegů a naučí vás s ním pracovat.

Co všechno vám v rámci této služby nastavíme

a kolik to bude stát?

  • Kompletně nastavíme váš účet (nastavíme název, měnu, URL webu, časové pásmo a propojíme jej s Google Ads a Google My Business).
  • Nastavíme filtrace. Jedná se například o vyfiltrování platebních bran, interních IP adres atd.
  • Pokud to bude potřeba, upravíme (případně sjednotíme) zdroje.
  • Nasadíme veškeré měřící kódy přes Google Tag manager.
  • Nastavíme základní reporty v GA4. Pokud budete chtít, rádi vám také vytvoříme report přesně podle vašich představ. Pokročilý reporting vytváříme v Datastudiu.
  • Nastavíme veškeré eventy (například nákup, přidání do košíku, zobrazení produktu a další).
Základní nastavení | 4 490 Kč
  • Konzultace a pomoc s nasazením jednotlivých skriptů na web
  • Základní nastavení GA4 účtu
    • Nastavení měny
    • Nastavení URL webu
    • Nastavení site search
    • Nastavení správného časového pásma
    • Nastavení bot filteringu
    • Vyloučení platebních bran
  • Nastavení základních eventů
    • Odeslání formuláře
    • Proklik na e-mail
    • Zkopírování e-mailu
    • Proklik na telefon
    • Zkopírování telefonu


Pokročilé nastavení | + 2 990 Kč
      • Nastavení pokročilejších událostí dle vašich stránek
        • Odběr newsletteru
        • Proklik na sociální sítě (Facebook, Instagram, LinkedIn, Youtube…)
        • Proklik na Mapy
        • Kliknutí na odchozí link
        • Stažení souboru
        • Signup
        • Login
      • Nastavení funnelu pro tok k cíly
      • Nastavení alertů na 404 error
      • Nastavení publik – Standardně nasazujeme níže uvedená publika. Délku životnosti publika a případná individuální publika nastavíme dle vašich požadavků (bez příplatku)
        • Všichni uživatelé, kteří navštívili vaši stránku
        • Uživatelé, kteří navštívili kontaktní stránku
        • Uživatelé, kteří odeslali poptávkový formulář


Individuální změny nad rámec ceníku jsou účtovány dle hodinové sazby – 1 200 Kč / h

Základní nastavení | 5 490 Kč

  • Konzultace a pomoc s nasazením jednotlivých skriptů na web
  • Základní nastavení GA4 účtu
    • Nastavení měny
    • Nastavení URL webu
    • Nastavení site search
    • Nastavení správného časového pásma
    • Nastavení bot filteringu
    • Vyloučení platebních bran
  • Nastavení základních eventů
    • Nákup
    • Proklik na email
    • Zkopírování emailu
    • Proklik na telefon
    • Zkopírování telefonu


Pokročilé nastavení | + 3 490 Kč

  • Nastavení pokročilejších událostí dle vašich stránek
    • Odběr newsletteru
    • Proklik na sociální sítě (Facebook, Instagram, LinkedIn, Youtube…)
    • Proklik na Mapy
    • Kliknutí na odchozí link
    • Stažení souboru
    • Signup
    • Login
  • Nastavení Enhanced Ecommerce přehledů
    • Jednotlivé EE eventy
    • Dokončení objednávky
    • Zobrazení produktu
    • Přidání do košíku
    • Odebrání z košíku
    • Zobrazení košíku
    • Krok košíku – doprava
    • Krok košíku – platba
    • Krok košíku – rekapitulace objednávky
    • Dokončení objednávky
  • Nastavení funnelu pro tok k objednávce
  • Nastavení alertů na 404 error
  • Nastavení publik – Standardně nasazujeme níže uvedená publika. Délku životnosti publika a případná individuální publika nastavíme dle vašich požadavků (bez příplatku)
    • Všichni uživatelé, kteří navštívili vaši stránku
    • Uživatelé, kteří si zobrazili detail produktu
    • Uživatelé, kteří nakoupili


Individuální změny nad rámec ceníku jsou účtovány dle hodinové sazby – 1 200 Kč / h

Nezávazná poptávka

Pro nezávaznou poptávku nás kontaktujte na obchod@viktory.cz nebo vyplňte kontaktní formulář