Marketingová a komunikační strategie

Marketingová strategie představuje promyšlený plán, jak účinně propojit vaši značku s cílovou skupinou, budovat identitu značky a posilovat vztahy se zákazníky. Jejím cílem je dosažení vašich obchodních cílů a konkurenceschopnosti na trhu.

Proč je marketingová a komunikační strategie nezbytná pro váš úspěch?

Kvalitně definovaná marketingová strategie dá vašim marketingovým aktivitám jasný směr a zaručí efektivní návratnost vynaložených prostředků. Naším cílem je koordinovat vaše marketingové aktivity tak, aby prostřednictvím správně vybraných marketingových nástrojů a strategií vedly k dosažení krátkodobých i dlouhodobých cílů, udržitelnému růstu a konkurenční výhodě. Zaměřujeme se na tyto oblasti:

  1. budování identity značky a zvýšení povědomí o značce
  2. zvýšení konkurenceschopnosti na trhu a posílení postavení na trhu
  3. identifikace cílových skupin a jejich oslovení
  4. efektivní komunikace s cílovými skupinami
  5. získávání nových zákazníků, udržení zákazníků a podpora jejich loajality
  6. posilování vztahů s veřejností
  7. efektivní využití komunikačních kanálů

Jaké kroky s vámi budeme řešit na cestě za efektivní marketingovou strategií?

1) Stanovení cílů a pochopení současného stavu

Prvním krokem je jasně definovat, co chcete svou online marketingovou strategií dosáhnout. Cíle mohou zahrnovat zvýšení prodeje, zlepšení povědomí o značce nebo generování více kontaktů. Zároveň chceme lépe poznat vás i vaše podnikání. Na těchto základech pracujeme a upravujeme strategii na míru vašim potřebám.


2) Analýza cílové skupiny

Druhým krokem je pochopení vašeho cílového publika. Zjistíme, kdo jsou vaši ideální zákazníci, co je zajímá, jaké mají potřeby a jaké digitální platformy používají.


3) Analýza dat a měření

Analyzujeme výkon vašich kampaní. Díváme se zda, z pohledu webové analytiky, vše správně měří. Cílem je využít data, která již máte k dispozici a ta optimálně využít v námi navrhovaném řešení.


4) Výběr kanálů

Vybereme vhodné kanály pro dosažení vašich cílů. Pro dosažení výkonu mohou být nejefektivnější Google Ads a Sklik, zatímco pro budování značky a angažovanosti mohou být vhodnější sociální sítě jako Facebook, Instagram, LinkedIn apod. Je důležité, abychom obsáhli kompletní cestu zákazníka. Pro různé situace volíme různé kanály a typy kampaní. Ke správnému rozdělení nám pomůže správný framework, jako například See-Think-Do-Care.


5) Vytvoření obsahové strategie

Obsah je klíčový pro zapojení publika. Definujeme sdělení, která rezonují s vaším cílovým publikem, a určíme typy obsahu (blogy, videa, infografiky atd.), které budou použity na různých platformách.


6) SEO optimalizace

SEO je důležitým prvkem digitální strategie. Zahrnuje optimalizaci vašeho webu a obsahu, aby byly lépe viditelné ve vyhledávačích. To zahrnuje klíčová slova, kvalitu obsahu, rychlost načítání stránky a mobilní přívětivost a další.


7) Plán mediálních investic

Faktorů, co mohou ovlivnit výši mediální investice do jednotlivých kanálů může být mnoho, sezónnost, velikost skladových zásob a další. Cíle je efektivně využít efektivně využít investované prostředky v průběhu roku taky, abychom maximálně využili potenciál zvolených kanálů a naplnily stanovené cíle.


8) Optimalizace a úpravy

Na základě získaných dat pravidelně upravujte a optimalizujte vaše kampaně pro zlepšení výsledků. Strategie by měla být flexibilní a pravidelně přizpůsobována změnám v tržních trendech a chování zákazníků.

O výsledcích jen
nemluvíme, máme je!

Za naší prací stojí velmi dobré výsledky, které jsou odrazem našeho know-how, zkušeného týmu a vysoké odbornosti. Podívejte se sami jakých výsledků jsme dosáhli v případových studií, které jsme pro vás připravili.

Spolupracujeme s agenturou Viktory od roku 2020. Společně jsme zvýšili obrat eshopu téměř na čtyřnásobek, překonávajíc naše očekávání. Pro letošní sezonu plánujeme dvouciferný růst.

Spolupráce s agenturou Viktory je pro naši společnost velkým přínosem od samého začátku, kdy pro nás připravili komplexní konkurenční analýzu, která se opírala o výpočet CLV.

PPC a SEO specialisté, nám pomáhají již 3 roky. Díky jejich úsilí se nám podařilo zlepšit naše výsledky vyhledávání a optimalizovat naše reklamní kampaně tak, že návštěvníci našich webových stránek jsou relevantní a kvalitní. Komunikace s celým týmem je vynikající.

Certifikáty a partneři

Tipy & triky pro efektivní
marketing nejen pro profíky

Naši specialisti pro vás pravidelně připravují smysluplný obsah plný užitečných rad, tipů a triků nejen pro marketéry

Potřebujete průvodce marketingem?

Nenecháme vás ve štychu. Váš úspěch je naše vizitka a na dobrém jménu si zakládáme. Řekněte nám, jaké jsou vaše ambice a my vymyslíme, jak je naplnit!

O JAKOU SLUŽBU MÁTE ZÁJEM?

    viktory logo

    Máte zájem o spolupráci? Rádi byste u nás pracovali? Pojďme zajít na společný oběd či kávu.
    Nebo si rezervujte termín na nezávaznou online konzultaci.

    Kontakt

    • Viktory digital s.r.o.

    • Vršovická 817/5, 101 00 Praha

    • IČ: 17532256

    • DIČ: CZ17532256

    • Jsme plátci DPH


    © 2023 Viktory digital s.r.o.  Všechna práva vyhrazena